برگ زرینی دیگر به آلبوم افتخارات پژوهشگاه افزده شد انتخاب یک اثر از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در هشتمین جشنواره بین المللی فارابی

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۲۷ کد : ۳۳۶۵۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۸۲
صبح امروز یک شنبه 24 بهمن آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره بین المللی فارابی در سالن اجلاس سران و با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، در جشنواره فارابی آثار در حوزه‌هایی چون تاریخ و جغرافیا، حقوق، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی و ارتباطات، علوم اقتصادی و مدیریت، علوم تربیتی، علوم سیاسی و روابط بین‌المللی، فقه و علوم انسانی، فقه و اصول، فلسفه کلام، اخلاق و ادیان، فناوری اطلاعات و کتابداری، مطالعات انقلاب اسلامی و مطالعات هنر و زیبایی‌شناسی مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس آیین‌نامه این جشنواره در هر گروه یک اثر برگزیده و یک اثر شایسته تقدیر در دو حوزه بزرگسالان و جوان معرفی می شود.

   در هشتمین دوره جشنواره بین المللی فارابی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کتاب «الگوی مدیریت اثر بخش مسجد» از آثار گروه مدیریت که توسط دکتر رسول عباسی تألیف شده است به عنوان رتبه برگزیده (بخش بزرگسال) در گروه علمی علوم اقتصادی، مدیریت و حسابداری معرفی شد.

   به گفته دکتر سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ورئیس جشنواره فارابی در این دوره چهار هزار و 100 اثر مورد ارزیابی قرار گرفتند و پس از داوری و ارزیابی، 9 اثر برگزیده و 8 اثر شایسته تقدیر معرفی شدند.

روابط عمومی دستیابی به این موفقیت ارزشمند را به اعضای پژوهشگاه بویژه مسئولان و نویسنده محترم (دکتر رسول عباسی) تبریک عرض می نماید.

آخرین ویرایش۲۴ بهمن ۱۳۹۵

نظر شما :