دعوت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۱ کد : ۳۸۳۲۳ اخبار
تعداد بازدید:۵۳۲
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، از جامعه علمی خواست که با شرکت در راهپیمایی در این روز‌، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.
دعوت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاهدر این بیانیه آمده است:
روز قدس  را در  آخرین جمعه ماه رمضان، که طنین انداز فریاد علوی «کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا» است، گرامی می داریم تا پرچم مقاومت و ظلم ستیزی، تا پیروزی بر استکبار و صهیونیزم جهانی همچنان در اهتزاز بماند.

در روزگاری که ابرقدرت‌های جهان سعی در فراموش شدن نام فلسطین دارند، افکار عمومی جهان بیش از هر زمان دیگری، نفرتی بزرگ از صهیونیست‌ها و همدردی بیشتری را با مردم مظلوم فلسطین تجربه می کند و جا دارد در این شرایط، ایران اسلامی که پیشرو و پایه‌گذار روز جهانی قدس بوده است، چونان همیشه روز قدس را باشکوه تر برگزار نماید.

در همین راستا پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن ضمن ادای احترام به شهدای راه آزادی قدس از آحاد جامعه علمی جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورده تا با حضوری پر شور و گسترده، ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، بار دیگر انزجارشان را از رژیم صهیونیستی اعلام و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند.

 

کلید واژه ها: روز قدس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه فلسطین دعوت به راهپیمایی

آخرین ویرایش۱۶ فروردین ۱۴۰۳

نظر شما :