با بررسی ابعاد مختلف بازاریابی اسلامی

کتاب سمینار در مسائل بازار یابی و بازار یابی اسلامی منتشر می شود

کتاب «سمینار در مسائل بازاریابی و بازاریابی اسلامی» اثر دکتر علی نجاتبخش اصفهانی به زودی منتشر می شود.
۳۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۱ کد : ۳۷۲۷۱ اخبار
کتاب سمینار در مسائل بازار یابی و بازار یابی اسلامی منتشر می شود


به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه،امروزه  نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان در بخش اقتصاد متحول شده است و شرکت‌ها شاهد تنوع و تغییر در محصولات هستند. این امر اهمیت علم بازاریابی را برای بنگاه‌های تولیدی و یا خدماتی در عصر حاضر افزایش داده است. از طرفی هرگونه اقدام در جهت اجرای علم بازاریابی توسط شرکت‌ها در کشورها بدون توجه به بافت آن کشور، کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و آثار زیان‌باری دربر خواهد داشت. طبعاً در کشورهای اسلامی نیز نوع نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان نسبت به غرب متفاوت است، از این‌رو، استفاده از علم بازاریابی غربی در این کشورها اثر بخشی ندارد و باید کشورهای اسلامی نسبت به استفاده از بازاریابی مبتنی برارزش‌های اسلامی برای مصرف‌کنندگان اقدام کنند. کتاب حاضر در هشت فصل به بررسی ابعاد بازاریابی اسلامی پرداخته است.
 


نظر شما :