انعقاد تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور

۲۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۹:۱۵ کد : ۲۵۰۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۸۶۸
   پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به منظور توسعه همکاری ها و ارتقاء سطح تعاملات علمی و بهره گیری از امکانات موجود جهت تحقق اهداف مشترک تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
   به گزارش و احد خبر روابط عمومی، معرفی اولویت های پژوهشی به یکدیگر در موضوعات مرتبط با فعالیت های دو مرکز، شبکه سازی به منظور افزایش توانمندی های علمی و پژوهشی، ارائه مشاوره، سیاست پژوهی به کانون ها و مراکز سیاست گذاری و شبکه سازی متخصصین، فن آوران و پژوهشگران حوزه مرتبط با توسعه علم و فنّاوری برخی از زمینه های همکاری قید شده دراین تفاهم نامه است.
   همچنین همکاری در برگزاری نشست ها، ‌سمینارها و کرسی های علمی مشترک با هدف ایجاد فضای مطلوب برای بحث و بررسی موضوعات مرتبط با طرح های پژوهشی دو مرکز و تقویت بسترهای نظریه پردازی در قلمرو علوم انسانی اسلامی از دیگر موضوعات همکاری در این تفاهم نامه است.
   این تفاهم نامه از زمان امضای آن تا زمانی که طرفین تمایل به ادامه اجرای مفاد آن داشته باشند، معتبراست و معاونین پژوهشی دو مرکز به نمایندگی از دو طرف ضمن برنامه ریزی برای تحقق حداکثری مفاد تفاهم نامه بر نحوه اجرای آن نظارت می کنند.
   تفاهم نامه یاد شده روز شنبه 22 فروردین ماه سال جاری به امضای حجت الاسلام و المسلمین نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و محمد ابویی اردکان رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور رسید.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :