انعقاد تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۴۳ کد : ۲۵۰۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۸۲۴
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به منظور بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های متقابل بویژه ارتقای جایگاه و کارآمدی رشته های علوم انسانی در کشور تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی، حرکت به سمت هم افزایی علمی تخصصی در سطح ملی و کمک به توسعه علمی و تحقق چشم انداز و نقشه جامع علمی کشور، تعمیق و توسعه همکاری ها و انجام فعالیت های علمی، پژوهشی و آموزشی و ارائه خدمات تخصصی مورد نیاز و زمینه سازی گسترش ارتباطات فعّال و مؤثر متقابل از اهداف این تفاهم نامه همکاری ذکر شده است.
همکاری در طراحی و اجرای طرح های کلان ملی در حوزه های تخصصی، همکاری جهت استقرار نظام ملی نوآوری در پژوهشگاه علوم انسانی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، ایجاد زمینه مناسب برای استفاده طرفین از تولیدات علمی پژوهشی طرف مقابل با حفظ حقوق مادی و معنوی و برنامه ریزی و برگزاری کارگاه های آموزشی و نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی در موضوعات مورد علاقه طرفین برخی از زمینه های همکاری این تفاهم نامه است.
همچنین همکاری در تأسیس گرایش تاریخ اجتماعی شیعیان در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، طراحی و اجرای دانشنامه های تخصصی در حوزه های مورد توافق و مشارکت در طراحی قطب های علمی تخصصی از دیگر موضوعات همکاری در این تفاهم نامه می باشد.
تفاهم نامه یادشده در 20 اسفندماه سال جاری به امضای حجت الاسلام و المسلمین نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و صادق آیینه وند رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات و فرهنگی رسید.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :