انعقاد تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه امام صادق (علیه السلام)

۱۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۱ کد : ۲۵۰۵۲ اخبار
تعداد بازدید:۸۱۰
    پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه امام صادق (علیه السلام) به منظور توسعه همکاری ها و ارتقا سطح تعاملات علمی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد زمینه های همکاری و مشارکت در انجام فعالیت های علمی، پژوهشی و آموزشی است.
   براساس تفاهم نامه منعقده در زمینه همکاری های پژوهشی تهیه و اجرای طرح های پژوهشی (نظری و کاربردی) مشترک، مبادله گزارش طرح های تحقیقاتی و ایجاد فرصت های مطالعاتی برای کارشناسان و پژوهشگران و اعضای هیئت علمی طرفین مد نظر است.
   همچنین تبادل نظر و همکاری در برگزاری همایش ها، گردهمایی ها، نشست های علمی تخصصی، کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی و جلسات نقد آثار و همکاری برای ارتقا کیفیت محتوای سایت ها، مجلات علمی طرفین از دیگر مفاد همکاری های پژوهشی در این تفاهم نامه است.
   در زمینه همکاری های آموزشی، تبادل تجربیات برای اخذ تأیید، طراحی دوره ها و رشته های تخصصی تحصیلی جدید، ایجاد دوره های تحصیلات تکمیلی به صورت مشترک و اعطای بورس تحصیلی برای دانشجویان معرفی شده از سوی طرفین مورد تأکید واقع شده است.
   درزمینه ارتباطات و اطلاع رسانی، مبادله کتب، نشریات و اسناد علمی، برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مشترک وانتشار کتاب به صورت مشترک از جمله مواردی است که در این تفاهم نامه بدان ها تأکید شده است.
   شایان ذکر است تفاهم نامه یادشده در 27 دی ماه سال جاری به امضای حجت الاسلام و المسلمین نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سیّدجمال الدین میرمحمدی رئیس پژوهشگاه امام صادق (علیه السلام) رسید.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :