شرکت انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران

۱۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۳:۵۱ کد : ۲۵۰۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۰
انتشارات پژوهشگاه حوزه ودانشگاه با عرضه بيش از280 عنوان كتاب و 6 عنوان نشريه علمي پژوهشي در يازدهمين نمايشگاه كتاب استاني مازندران كه از 13 الي 19 بهمن ماه در ساري برگزار مي شود؛ شركت كرده است.
   به گزارش واحد خبر روابط عمومي، در اين دوره از نمايشگاه، بيش از 5 هزار عنوان كتاب به علاقه‌مندان كتاب و كتابخواني عرضه مي شود.
   از برنامه‌هاي جنبي اين دوره از نمايشگاه كتاب مي‌توان به آيين رونمايي از كتاب، تجليل و قدرداني از چهره شاخص فرهنگي استان و ويژه‌ برنامه‌ شب‌هاي فرهنگي (به مناسبت ايام دهه فجر) اشاره كرد. ايستگاه سرگرمي كودكان و نوجوانان از جمله برنامه‌هاي جنبي در نظر گرفته شده براي اين نمايشگاه است.
   كتاب‌ها با 40 درصد تخفيف در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد، 20 درصد تخفيف از سوي ناشران و 20 درصد هم از سوي اداره‌ ارشاد استان اِعمال مي‌شود.
   در اين نمايشگاه 500 ميليون تومان بن يارانه‌اي خريد كتاب در نظر گرفته شده، كه در ايام برگزاري از طريق بانك عامل مستقر توزيع مي‌شود.
   يازدهمين نمايشگاه‌ استاني كتاب مازندران به همت موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران و اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران و با حمايت معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شده است.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :