برگزاری نشست علمی نقش بسترهای اجتماعی در مواد صلح نامه مجتبوی(علیه السلام)

۰۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۵۷ کد : ۲۵۰۵۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۱۶
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری مؤسسه فرهنگی اشراق و انجمن تاریخ پژوهان حوزه علمیه قم نشست علمی نقش بسترهای اجتماعی در مواد صلح نامه امام حسن مجتبی علیه السلام را در روز دوشنبه 6 بهمن ماه برگزار می کند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی، بنابر اعلان گروه تاریخ اسلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هدف از برگزاری این نشست شناخت بسترهای اجتماعی در مواد صلح نامه امام حسن علیه السلام، تبیین و معرفی جایگاه صلح نامه امام حسن علیه السلام و چگونگی شکل گیری آن که امروزه درجوامع اسلامی کاربرد دارد؛ ذکرشده است.
عوامل اجتماعی فرهنگی مواد صلح نامه امام حسن علیه السلام، نقش حضور مردم کوفه در اجتماعات و جبهه ها و نقش شایعه در تضعیف روحیه مردم از جمله محورهای اصلی این بحث است که توسط حجت الاسلام و المسلمین حسین مرادی نسب استادیار گروه تاریخ اسلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه می شود.
نشست علمی یاد شده روز دوشنبه 6 بهمن ماه سال جاری از ساعت 18 تا 19:30 در مؤسسه فرهنگی اشراق واقع در تهران، میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، خیابان شاداب غربی، کوچه شهریور، بن بست دوم غربی، پلاک یک برگزار می شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه مندان آزاد است.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :