برنامه های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

۰۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۲:۱۰ کد : ۲۵۱۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۶۵۰
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بيست و دومين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم با حضور در دو بخش مكتوب و بخش دانشگاهيان آخرين دستاوردهاي خود را در زمينه تحوّل علوم انساني در معرض ديد عموم قرار مي دهد.
برگزاري نشست هاي علمي تخصصي با عناويني همچون، مفاهيم روان شناختي در قرآن كريم، جريان شناسي تفسير سلفي و مكانيزم هاي نظارت خدا بر رفتار انسان و اثر آن در تنظيم رفتار اجتماعي از ديدگاه قرآن كريم از جمله برنامه هاي علمي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش دانشگاهيان بيست و دومين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم است.
همچنين ارائه مشاوره تخصصي پژوهش ها و پايان‌نامه هاي قرآني با رويكرد ميان رشته اي و با حضور اعضاي هيئت علمي پژوهشگاه از ديگر فعاليت هاي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در اين دوره از نمايشگاه است. قرآن و اقتصاد، قرآن و علوم تربيتي، قرآن و علوم اسلامي، قرآن و روان شناسي، قرآن وجامعه شناسي، قرآن و علوم انساني و قرآن و مديريت موضوعاتي است كه در برنامه مشاوره گنجانده شده است.
علاقه مندان جهت آگاهي از زمان دقيق اجراي برنامه هاي فوق مي توانند به پايگاه اطلاع رساني پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشاني www.rihu.ac.ir   مراجعه نمايند.
غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش مكتوب در سالنA  غرفه 44 پذيراي علاقه مندان به كتب علوم انساني اسلامي است.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :