انعقاد تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

۰۴ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۱ کد : ۲۵۱۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۷۱۳
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي  به منظور توسعه همكاري ها و ارتقاء سطح تعاملات علمي تفاهم نامه همكاري امضاء كردند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومي، معرفي اولويت هاي پژوهشي در موضوعات مرتبط به فعاليت هاي دو مركز و همكاري در انجام مشترك آن ها، برگزاري گردهمايي هاي داخلي و بين المللي، نشست ها و سمينارها، تأليف و ترجمه متون و منابع مورد نياز، تأمين محتواي مجلات و نشريات علمي و استفاده از توان علمي اساتيد و محققان دو مركز در برگزاري دوره هاي آموزشي و كارگاه هاي علمي كوتاه مدت برخي از زمينه هاي همكاري اين تفاهم نامه است.
همچنين در بخشي از اين تفاهم نامه بر همكاري مشترك علمي دو مركز در رابطه با قطب علمي فلسفه دين كه شامل نقد فلسفه دين غربي، تأسيس و توسعه فلسفه دين اسلامي، پشتيباني نظري از مباني عقلي و برون ديني نظام اسلامي و تدوين آينده پژوهي و راهبرد علمي در زمينه فلسفه دين اسلامي است؛ تأكيد شده است.
تفاهم نامه يادشده در اوّل خرداد ماه سال جاري به امضاي حجت الاسلام و المسلمين دكتر سعيدي روشن رئيس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و حجت الاسلام و المسلمين علي اكبر رشاد رئيس پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي رسيد.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :