برگزاری نشست علمی مدیریت بانوان

۰۴ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۳:۱۱ کد : ۲۵۱۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۹۳۵
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همكاري انجمن مديريت رفتار سازماني نشست علمي مديريت بانوان را در روز چهارشنبه 7 اسفندماه برگزار مي نمايد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومي، هدف از برگزاري اين نشست علمي، دستيابي به نقاط قوت و ضعف پروژه هايي كه گزارش مي شود، معرفي گروه مديريت و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به جامعه هدف و  افزايش همكاري هاي علمي با مراكز پژوهشي نظير انجمن مديريت رفتار سازماني ايران ذكر شده است.
بررسي اشتغال بانوان از ديدگاه اسلام، بررسي انتصاب بانوان در مشاغل مديريتي از ديدگاه متفكران مسلمان، بررسي چگونگي حضور بانوان در عرصه جامعه و سازمان و مروري بر نتايج تحقيقات در مورد اشتغال و مديريت بانوان از جمله محورهاي اصلي اين نشست علمي مشترك است كه توسط دكتر عبداله توكلي استاديار گروه مديريت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و شيما تدريسي كارشناس ارشد مديريت اجرايي ارائه مي شود.
حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسين بستان استاديار گروه جامعه شناسي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگر حوزه مطالعات زنان و دكتر شمس السادات زاهدي استاد جامعه شناسي دانشگاه علامه طباطبايي به عنوان ناقد در اين نشست علمي حضور دارند همچنين دكترابوالفضل گائيني مدير گروه و عضو هيأت علمي گروه مديريت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان دبير نشست است.
نشست ياد شده روز چهارشنبه 7 اسفند از ساعت 15 تا 17 در دفتر تهران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در خيابان انقلاب، بين وصال و قدس، نبش كوچه اسكو برگزار مي شود و شركت در آن براي كليه علاقه مندان آزاد است.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :