نشست علمی روان شناسی در نهج البلاغه: آموزه ها و روش ها برگزار می شود

۲۴ دی ۱۳۹۲ | ۰۷:۵۴ کد : ۲۵۱۸۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۸۲
گروه روان شناسي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همكاري انجمن روان شناسي حوزه، نشست علمي روان شناسي در نهج البلاغه: آموزه ها وروش ها را در روز چهارشنبه 25 دي برگزار مي كند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومي، بنابر اعلان گروه روان شناسي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هدف از برگزاري اين نشست بررسي روش شناسي استنباط مفاهيم روان شناختي در نهج البلاغه و آشنايي محتوايي با نتايج پروژه روان شناسي در نهج البلاغه ذكر شده است.
ساحت هاي انسان، معناي زندگي، تعامل اجتماعي و بهداشت رواني از جمله هاي محورهاي نشست علمي ياد شده است كه توسط حجت الاسلام والمسلمين دكتر مسعود آذربايجاني دانشيار گروه روان شناسي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مجري طرح «روان شناسي در نهج البلاغه» ارائه مي شود.
دكتر آذربايجاني بنا دارد در خلال اين نشست به سئوالاتي نظير، مهمترين مفاهيم و آموزه هاي روان شناختي مطرح شده در نهج البلاغه كدام است؟ و روش شناسي تدوين «روان شناسي در نهج البلاغه» چيست؟ پاسخي درخور دهد.
نشست روان شناسي در نهج البلاغه روز چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در قم، پرديسان، بلوار دانشگاه برگزار مي شود و شركت كليه علاقه مندان در آن آزاد است.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :