رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اواخر هفته گذشته سفری کاری به مشهد مقدس داشت

۰۸ دی ۱۳۹۲ | ۰۸:۳۲ کد : ۲۵۱۹۳ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۲
حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدباقر سعیدی روشن رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پاسخ به سفر مسئولان بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی و مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام به قم و حضور در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در اواخر هفته گذشته سفر دو روزه ای به مشهدمقدس داشت.
وی ضمن حضور در مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام، سخنرانی ای درخصوص ماهیت علوم انسانی اسلامی و نقش پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در فرآیند تحول علوم انسانی اسلامی را در جمع مسئولان و اعضای این مؤسسه ایراد کرد و سپس با شرکت در جلسه شورای سیاست گذاری کنگره سبک زندگی رضوی که با حضور رؤسای دانشگاه رضوی، بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی و معاونت فرهنگی آستان قدس برگزار شده بود به ارائه دیدگاه های پژوهشگاه در این خصوص پرداخت.
برنامه بعدی دکتر سعیدی روشن شرکت درجلسه بررسی همکاری های مشترک با رئیس و معاونان بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی بود و در حاشیه این جلسه ملاقاتی با آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی داشت.
دیدار با رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و بررسی همکاری های مشترک پژوهشگاه با آن دانشگاه برنامه پایانی رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در مدت زمان حضور در مشهد مقدس بود.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :