حضور اعضای مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۳۰ آبان ۱۳۹۲ | ۱۰:۵۰ کد : ۲۵۲۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۳۵
صبح روز گذشته اعضاي مؤسسه مطالعات راهبردي علوم و معارف اسلام ضمن حضور در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با تعدادي از مسئولان پژوهشگاه ديدار و گفتگو كردند.
به­گزارش واحد خبر روابط عمومي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مؤسسه مطالعات راهبردي علوم و معارف اسلام مجموعه تحقيقاتي، آموزشي، فرهنگي و حوزوي است كه درسال 1385 توسط جمعي از اساتيد و محققين حوزه علميه مشهد مقدس تأسيس شده است و مأموريت آن طراحي سيستم‌هاي ديني با ابزار «منطق فرآيندها» مبتني بر فرآيندهاي فقه جواهري، حكمت صدرايي، اخلاق مَلِكي و عرفان شيعي است
.
در ابتداي اين ديدار حجت الاسلام و المسلمين دكتر سعيدي روشن رئيس پژوهشگاه ضمن خوشآمدگويي به مهمانان به­طور اختصار پژوهشگاه حوزه و ودانشگاه را معرفي كرد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمين سيّدمحسن دعائي مدير عامل مؤسسه مطالعات راهبردي علوم و معارف اسلام هدف از ديدار پژوهشگاه حوزه ودانشگاه را آشنايي با دستاوردهاي اين نهاد در زمينه علم ديني ذكر كرد.
دكترمحمد فتحعلي­خاني رئيس پژوهشكده علوم اسلامي و حجت الاسلام دكترحسين بستان رئيس گروه جامعه شناسي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از ديگر مسئولان حاضر در جلسه بودند كه به پرسش هاي حاضرين درباره علم ديني و ديدگاه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در اين زمينه پاسخ دادند.
درپايان اين ديدار دو طرف خواستار انعقاد تفاهم نامه همكاري و تبادل آثار و تجربيات شدند.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :