بیانیه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت یوم الله سیزده آبان

۱۳ آبان ۱۳۹۲ | ۰۹:۰۹ کد : ۲۵۲۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۶۲۳
بسم الله الرّحمن الرّحیم
بیانیه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت یوم الله سیزده آبان
یوم الله 13آبان یادآور سه خاطره به یاد ماندنی در تاریخ معاصر است. خاطره‌ای که عزت و عظمت و استقلال ایران را در نگاه جهانیان به نمایش گذاشت.
 یوم الله 13آبان سالروز تبعید امام خمینی«ره» به ترکیه به جرم دفاع از شرف و استقلال کشور است. امام با فریادهای انقلابی خود در علیه معاهده ننگین کاپیتولاسیون در مقابل آمریکا مردانه ایستاد و اجازه نداد رژیم وابسته پهلوی استقلال کشور را در معرض فروش قرار دهد.
یوم الله 13آبان روزی است که دانش آموزان قهرمان در برابر رژیم شاه در سال 57 ایستادند و با خون خود انقلاب را یاری دادند.
یوم الله 13آبان روزی است که دانشجویان خط امام لانه جاسوسی آمریکا در تهران را تسخیر کردند و به جهانیان اعلام کردند اجازه ندهید آمریکا از لانه جاسوسی برای تبهکاری‌های سیاسی و تحکیم سلطه خود سود جوید.
«این سه روز در تاریخ ایران ماندنی است و حوادث روزگار آن را از حافظه تاریخی ملت پاک نخواهد کرد
اما آن چه در این برهه از زمان کنونی و در آستانه یوم الله 13آبان بیش از هر چیزی اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد این است که مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جهان خوار، هنوز پایان نیافته و مردم شریف ایران می دانند که امریکا همان امریکا و استکبار همان استکبار است و نه تنها ذره ای از خباثت، کینه و دشمنی آنها با ملت مسلمان ایران کم نشده بلکه به واسطه ضربات سنگین، توطئه ها و صف آرایی ایشان در برابر ملت ایران بیشتر و جدی تر از هر روز دیگری گشته است و به حربه هایی نظیر تحریم، تهدید و... متوسل گشته است اما به فضل الهی ملت مقاوم ایران راسخ تر از گذشته در این جنگ تمام عیار از پا نخواهد نشست.
اعضای پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و در راستای مبارزات استکبار‌ستیزانه و استقلال طلبانه ملت بزرگ ایران، در تظاهرات ۱۳ آبان ماه شرکت خواهندکرد و با شعار«مرگ بر آمریکا» عزم و اراده خود را در مخالفت با سلطه‌گری و زورگویی استکبار جهانی نشان خواهند داد.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :