سفر معاون پژوهش، آموزش و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به روسیه

۰۷ مهر ۱۳۹۲ | ۰۸:۰۴ کد : ۲۵۲۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۵۷۵
حجت الاسلام والمسلمین دکترسیّدهادی عربی معاون پژوهش، آموزش و فنّاوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با هدف شرکت در همایش بین­المللی انجمن اقتصاد و بازرگانی اروپا ـ آسیا به روسیه سفر کرد.
    بنابر گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، وی در این سفر با استفاده از فرصت حضور در روسیه اقداماتی را در راستای توسعه همکاری­های علمی بین­المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با مراکز علمی آن کشور انجام داد.
    دکترسیّدهادی عربی یازدهم سپتامبر 2013 (20 شهریور 1392) با حضور در انیستیتو شرق­شناسی مسکو به ارائه سخنرانی با موضوع «درآمدی به اقتصاد اسلامی» در حضور اندیشمندان و ایران­شناسان این مؤسسه پرداخت. سپس در دوازدهم سپتامبر(21 شهریور) از بنیاد مطالعات اسلامی مسکو بازدید کرد و در جلسه ای با مسئولان آن مرکز درباره چگونگی اجرائی­کردن مفاد تفاهم­نامه منعقدشده میان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بنیاد مطالعات اسلامی مسکو مذاکراتی را انجام داد و در سیزدهم و چهاردهم سپتامبر (22 و23 شهریور) با شرکت در کنفرانس اقتصاد و بازرگانی انجمن اقتصاد و بازرگانی اروپا ـ آسیا در شهر یکاترینبورگ مقاله خود را با عنوان «ابعاد مغفول بانکداری اسلامی» ارائه داد.
   پانزدهم سپتامبر(24 شهریور) برگزاری جلسه با پرفسور سوکیانی استاد حقوق اسلامی دانشگاه پژوهش­های ملّی روسیه از جمله برنامه­های این روز معاون پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بود و در آخرین روز سفر به روسیه، شانزدهم سپتامبر( 25شهریور) بازدیدی از موزه جنگ مسکو با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران داشت.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :