بازدید معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۰۴ مهر ۱۳۹۲ | ۱۱:۱۶ کد : ۲۵۲۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۵۹۵
صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین حمید محمدی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کرد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، آشنایی با فعالیت های پژوهشگاه بویژه فعالیت های قرآنی از جمله اهداف این بازدید ذکر شده است.
حجت الاسلام و المسلیمن محمدی در حاشیه این بازدید در جلسه ای با حضور رئیس و معاون پژوهشی پژوهشگاه شرکت کرد. استفاده از ظرفیت پژوهشگاه در حوزه علوم قرآنی و آثار منتشره و همکاری در انتشار آثار مشترک، از محورهای مهم گفتگوی های امروز بود.
گفتنی است از گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، به عنوان یکی از پیشرو ترین مراکز علمی قرآنی کشور یاد می شود که آثار آن توانسته حضور موفقی در جشنواره های علمی نظیر جشنواره بین المللی فارابی، کتاب سال جمهوری، کتاب دانشگاهی و کتاب سال حوزه داشته است.
راه اندازی اولین دوره کارشناسی ارشد و دکترای علوم قرآنی با گرایش فلسفه تفسیر، اجرای طرح ملی نقد و بررسی جریان های تفسیری قرآن کریم با همکاری تعدادی از دانشگاه ها و مراکز علمی،  از جمله اقدامات و فعالیت های شاخص گروه فرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه ودانشگاه است.   
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :