بازدید رئیس مدینه العلم و رئیس دپارتمان الهیات شیعه دانشگاه علیگر هند از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۰۳ مرداد ۱۳۹۲ | ۱۲:۲۳ کد : ۲۵۲۵۲ اخبار
تعداد بازدید:۵۵۵
صبح امروز پروفسور علی محمد نقوی رئیس مدینه العلم و رئیس دپارتمان الهیات شیعه دانشگاه علیگر به همراه  دکتر نجفی معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدیدکرد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در این دیدار که با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعیدی روشن رئیس پژوهشگاه و حجت الاسلام والمسلمین دکتر عربی معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه برگزارشد ابتدا دکتر سعیدی روشن به طور اجمالی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را معرفی کرد سپس طرفین به موضوعات مورد علاقه پرداختند.
در این دیدار قرار شد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علیگر به عنوان یکی از با سابقه ترین و معتبرترین دانشگاه های هند و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منعقد گردد.
انتشار مجله علمی و چاپ آثار مشترک، استفاده از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه به عنوان استاد راهنما و مشاور برای دانشجویان دانشگاه علیگر، حضور پژوهشگاه در نمایشگاه سالانه دانشگاه علیگر و دعوت به حضور در کنفرانس بین المللی «اشتراکات ادیان»  و ارائه مقالاتی در آن از سوی اعضای هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از جمله موضوعات مورد توافق طرفین در این دیدار بود.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :