بازدید عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۴:۲۵ کد : ۲۵۳۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۷۰۰
پنج شنبه هفته گذشته حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دیدار کرد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد باقر سعیدی روشن رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به ایشان، به طور اختصار فعالیت های چند ساله اخیر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را بیان کرد و در ادامه گزارشی از مشکلات و موانع موجود بر سر راه فعالیت های علمی پژوهشی پژوهشگاه بویژه تنگناهای مالی را ارائه کرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شورای تحول علوم انسانی، عنوان کرد: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پژوهش در زمینه علوم انسانی اسلامی نسبت به سایر مراکز موجود در کشور مزیت نسبی دارد و می تواند با پرداختن به موضوعات روز، موضوعاتی نظیر سبک زندگی، خلاء های موجود در این زمینه را پر نماید وی همچنین پیشنهاد تشکیل گروه انسانی شناسی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پرداختن به موضوع پارادایم الهی را مطرح کرد. 
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنین پیشنهاد داد به منظور رفع مشکلات مالی، پژوهشگاه می تواند با  مراکز و دستگاه هایی که بودجه مناسبی دارند فعالیت های مشترکی را در قالب انعقاد قرارداد همکاری انجام دهد.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :