نشست علمی «رژیم حقوقی سرمایه گذاری خارجی در بخش نفت و گاز در دهه 1340 – 1350» را برگزار می کنند

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۱ کد : ۲۵۳۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۵۵۰
گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران، نشست علمی«رژیم حقوقی سرمایه گذاری خارجی در بخش نفت و گاز در دهه 1340 – 1350» را در روز دوشنبه 16 اردیبهشت برگزار می کند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، هدف از برگزاری این نشست علمی، بررسی سیاست های سرمایه گذاری نفتی در دهه های 40 و 50 عنوان شده و خروجی مورد انتظار آن، نشان دادن ضعف ها و کاستی های قانون گذاری در حوزه نفت و گاز است. بررسی سیاست های دو قانون 1336 و 1353 در مورد نفت و گاز محور اصلی این نشست است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی محمد حکیمیان عضو هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، ارائه دهنده این نشست علمی در نظر دارد در خلال برگزاری آن، به سئوالاتی نظیر، آیا در وضع قوانین فوق، سیاست گذاری برای رسیدن به اهدافی خاص در حوزه و نفت و گاز مد نظر بوده یا خیر؟ آیا در فرض مثبت بودن، آن سیاست ها تأمین کننده منافع ملی بوده است؟ و میزان موفقیت آن سیاست گذاری ها چقدر بوده است؟
شایان ذکر است نشست علمی یاد شده روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه  از ساعت 9 الی 11 صبح در سالن همایش های مرکز مطالعات عالی انقلاب اسلامی دانشگاه تهران  برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.
 
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :