حضور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۱۵ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۳:۴۹ کد : ۲۵۳۲۵ اخبار
تعداد بازدید:۵۷۷
روز گذشته دکتر محمد باقر خرمشاد رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و هیأت همراه  از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کرد.
به گزارش واحد خبرروابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در جلسه ای که در حاشیه این دیدار شکل گرفت، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعیدی روشن رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن خیر مقدم بطور اختصار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را معرفی کرد.
سپس دکتر خرمشاد رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عرصه هایی را که می تواند همکاری مشترکی بین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شکل بگیرد را بیان کرد.
وی ترجمه آثار پژوهشگاه را گام اول در همکاری ها مشترک عنوان نمود و در ادامه زمینه هایی مانند: مشارکت محققان پژوهشگاه در همایش هایی که توسط سازمان در کشور های مختلف برگزار می شود، برقراری ارتباط بین هیأت های علمی که به ایران می آیند با پژوهشگاه و بازدید آن ها از این مرکز و همچنین درصورتی که پژوهشگاه همایش های  بین المللی را برگزار کند رایزن های فرهنگی می توانند به مثابه بازوی اجرایی دربرقراری ارتباط با مراکز علمی خارج از کشور همکاری نمایند؛ را بیان نمود.
دکتر خرمشاد همچنین عنوان داشت: درمجموعه مراکز داخل، نگاه ما به شما نگاه منحصر بفردی است و می توانید آنچه را که جمهوری اسلامی ایران  ادعا می کند شما بخشی از آن را پاسخگو باشید.
گفتنی است معاون امور بین الملل، مشاور رئیس و مدیرکل حراست، مشاور جوان و مشاور پژوهشی ریاست سازمان، مدیر کل حوزه ریاست، مدیر کل همکاری های علمی دانشگاهی و مدیر کل مطالعات ، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات را در این دیدار همراهی می کردند.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :