شرکت انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کتاب حوزه و هشتمین نمایشگاه کتاب اصفهان

۰۹ اسفند ۱۳۹۱ | ۰۹:۲۵ کد : ۲۵۳۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۴۶۶
سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه روز گذشته در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم گشایش یافت.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: « 150 ناشر داخلی و خارجی در 100 غرفه آخرین کتب منتشره خود را که طی سه سال اخیر در حوزه تخصصی دین چاپ کرده اند در این نمایشگاه ارایه می کنند.»
سید مرتضی اسماعیلی طباˈ ادامه داد: 30 ناشر معتبر خارجی از کشورهای عراق، اردن، سوریه، لبنان و ترکیه در این نمایشگاه بین المللی شرکت دارند. وی با بیان اینکه 50 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می شود، به تخفیف 40 درصدی کتابها اشاره کرد و افزود: 20 درصد از این تخفیف از سوی ناشرین و 20 درصد دیگر نیز از سوی وزارت و اداره کل فرهنگ و ارشاد تامین می شود.
شایان ذکرا ست انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیش از 240 عنوان کتاب و 6 نشریه علمی پژوهشی در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده است.
این نمایشگاه از 8 تا 15 اسفندماه، صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 20:30 پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

هشتمین نمایشگاه کتاب اصفهان

هشتمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان از 10 تا 15 اسفند برگزار می شود در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ ناشر از سراسر کشور حضور دارند که از میان ناشران ثبت‌نام کننده، ۴۵۰ ناشر از سراسر کشور و ۵۰ ناشر استانی‌اند.
نمایشگاه امسال در حالی برگزار می‌شود که برای نخستین بار کتاب‌هایی از سوی موزعان ناشران خارجی در نمایشگاه ارایه شده است، کتاب‌هایی با موضوع معماری، دکوراسیون، هنر، علوم رایانه، علوم انسانی، پزشکی و ... که از کشورهایی مانند انگلیس، آلمان و فرانسه ارایه می‌شوند.
یکی از تفاوت‌های دیگر نمایشگاه امسال نسبت به هفت دوره گذشته، دو نوبته بودن آن است. در سال‌های پیشین این نمایشگاه به صورت یکسره در هر روز میزبان علاقه‌مندان بود اما زمان برپایی نمایشگاه‌ امسال در دو نوبت، از ساعت 9 تا 12 و از ساعت 16 تا 21 تقسیم‌ شده است.
در نمایشگاه امسال، برگزاری شش نشست جنبی از سوی کمیته فعالیت‌های جنبی با محور خانواده، حجاب و عفاف و پیامبر اعظم (ص) پیش‌بینی شده است.
هشتمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان از ۱۰ تا ۱۵ اسفند سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :