جلسات آزاد متن‌خوانی تخصصی را برگزار می نماید

۳۱ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۲:۵۴ کد : ۲۵۴۲۵ اخبار
تعداد بازدید:۷۰۰
گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه (پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اسلامی) در نظر دارد دوره‌ی دوم جلسه‌های آزاد  متن‌خوانی تخصصی را برگزار نماید.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی، دوره‌ی دوم جهت کند و کاو در مبانی معرفت‌شناختی دانش، به معرفت‌شناسی اختصاص دارد. محور این دوره کتاب زیر است:
Williamson, Timothy (2000) Knowledge and Its Limits, Oxford: Oxford University Press
 
از آنجا که متن مذکور کاملا تخصصی است، ضرورت دارد که شرکت‌کنندگان با معرفت‌شناسی به قدر کافی (و البته بیش از مباحث ابتدایی آن) آشنا بوده و دست‌کم با مهمترین دیدگاه‌های مطرح در مسایل گوناگون این علم به خوبی آشنا باشند. همچنین پیشنهاد می‌گردد علاقه مندانی که دوست ‌دارند در این جلسات شرکت نمایند و به قدر کافی از این دانش آگاه نیستند، پیش از شروع دوره یکی دو اثر نیمه تخصصی که در زمینه‌ی معرفت‌شناسی معاصر نوشته شده است را مطالعه نموده تا زمینه‌ی لازم برای شرکت در این دوره در آن ها تدارک گردد.
زمان برگزاری جلسات چهارشنبه ها ساعت 16 – 18 می باشد و محل برگزاری آن نیز در قم- پردیسان- بلوار دانشگاه- پژوهشگاه حوزه و دانشگاه- پژوهشکده علوم رفتاری- گروه فلسفه علوم انسانی (اتاق شماره 29) شماره تماس: 2111361 می باشد. شروع جلسات از  اول شهریور 1391 خواهد بود و شرکت در آن، برای کلیه علاقه مندان آزاد می باشد
فایل متن کتاب به صورت pdf از  اینجا قابل دریافت است.
.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :