نشست علمی وحی و تجربه دینی را برگزار می کند

۲۰ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۴:۰۹ کد : ۲۵۴۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۳۸
گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست علمی وحی و تجربه دینی را در روز دوشنبه 22 اسفندماه سال جاری برگزار می کند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی، سخنرانان این نشست علمی حجج الاسلام و المسلمین دکتر علی شیروانی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر ابوالفضل ساجدی عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) می باشند همچنین دبیر علمی نشست حجت الاسلام و المسلمین دکتر مسعود آذربایجانی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خواهد بود.
بر اساس اعلام گروه، هدف از برگزاری این نشست بررسی نگرش اسلامی به موضوع تجربه دینی و داوری در خصوص نسبت میان وحی و تجربه ی دینی با توجه به نظریه های رایج، همراه با نقد شبهات ذکر شده است.
گزاره های، تجربه دینی چیست؟ وحی در تلقی اسلامی، وحی در تلقی مسیحی، نسبت میان وحی در تلقی مسیحی با تجربه دینی، نسبت میان وحی در تلقی اسلامی با تجربه دینی و ویژگی های وحی در تلقی اسلامی، محورهای این نشست علمی می باشد.
شایان ذکر است نشست علمی یاد شده روز دوشنبه 22 اسفندماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود و شرکت علاقه مندان در آن آزاد است.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :