نشست علمی استقلال قاضی در فقه و حقوق با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام) برگزار می ش

۰۲ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۰:۱۹ کد : ۲۵۴۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۷۶۹
گروه حقوق اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام)  نشست علمی «استقلال قاضی در فقه و حقوق» را در روز پنج شنبه 4 اسفندماه از ساعت 10 الی 12 در مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام)   بررگزار می کند.
   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین محمد سروش محلاتی عضو هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر محمد حسن ضیایی فر دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی و دکتر حسین مهر پور عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی سخنرانان این نشست علمی هستند که دکتر محمد مهدی مقدادی عضو هیأت علمی دانشگاه مفید و محقق مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام) دبیری آن را به عهده دارد.
   هدف از برگزاری این نشست تبیین موضع فقه و حقوق درباره استقلال قاضی ذکر شده است و انتظار می رود با برگزاری آن اشکالات و شبهات مطرح در این خصوص مرتفع گردد.
ا   ستقلال قاضی، موضع فقه درباره استقلال قاضی و راهکارهای تأمین استقلال قاضی از جمله محور های این جلسه علمی عنوان شده است.
   یادآور می شود نشست مزبور روز پنج شبنه 4 اسفند از ساعت 10 الی 12  در مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام)  واقع در میدان معلم برگزار می شود و شرکت علاقه مندان در آن آزاد است.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :