غرفه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گشایش یافت

۱۳ مرداد ۱۳۹۰ | ۱۱:۱۳ کد : ۲۵۵۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۵۸۸

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با برپایی غرفه اطلاع‌رسانی در بخش تحول علوم انسانی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، تازه ترین آثار و دستاوردهای خود را در زمینه پژوهش در علوم انسانی و اسلامی، به نمایش گذاشته است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در این غرفه شماری از کتاب‌های تالیفی گروه قرآن‌پژوهی و سایر گروه‌های پژوهشی، آثار برگزیده در جشنواره‌های مختلف، برخی از الواح تقدیر و نشان‌های دریافتی از سوی پژوهشگاه، با هدف معرفی هر چه بیشتر به مخاطبان داخلی و خارجی، در معرض نمایش قرار گرفته است.

غرفه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش تحول علوم انسانی واقع در انتهای شبستان اصلی مصلی امام خمینی(ره) در طول مدت نمایشگاه برپا بوده و پذیرای علاقه‌مندان و فعالان عرصه علوم انسانی به ویژه بومی و اسلامی‌سازی علوم انسانی است.

همچنین غرفه انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در بخش نشر مکتوب، نیز تمامی آثار منتشره از پژوهشگاه را در معرض نمایش و فروش قرار داده است.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در 30 بخش برگزار شده است که از آن جمله می توان به بخش های کودک، نوجوان، عکس، خانواده، بیداری اسلامی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، پوشش اسلامی، رسانه دیجیتال، پژوهش، آموزش، عترت طاهرین، ترجمه، بین الملل، مشاوره، دشمن شناخت، دانشگاهی، نشر مکتوب، هنرهای مفهومی، شورای عالی، استهلال و رصد، محصولات فرهنگی، تحول علوم انسانی، عفاف و حجاب، حوزوی، نهادها و موسسات قرآنی اشاره کرد .

بخش تحول علوم انسانی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با محور قرار دادن موضوعاتی از جمله مبنا‌شناسی، تحول‌شناسی، روش‌شناسی، جریان‌شناسی، تکلیف‌شناسی، زمینه‌های بین‌الملل، شرح تجربه و الزامات تحصیلی در امر تحول علوم انسانی به معرفی مراکز و نهادهای فعال در این زمینه پرداخته است.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هفتم مرداد تا چهارم شهریورماه همه روزه از ساعت 15 تا 24 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :