انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور یافته است

۰۹ مرداد ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۶ کد : ۲۵۵۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۵۸۹

با برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور در آن به ارائه آثار منتشر شده از سوی گروه قرآن‌پژوهی، در حوزه علوم قرآنی می‌پردازد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، انتشارات پژوهشگاه با عرضه نتایج تحقیق و پژوهش‌های انجام گرفته در حوزه علوم قرآنی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضوری چشمگیر دارد.

کتاب‌های «زبان قرآن و مسائل آن»، «پژوهشی در محکم و متشابه»، «پرسمان عصمت»، «آسیب‌شناسی جریان‌های تفسیری»، «ترتیب مقایس اللغه»، «بررسی تطبیقی آیات مهدویت»، «درسنامه ترجمه قرآن کریم» و «چندمعنایی در قرآن کریم» از جمله جدیدترین پژوهش های صورت گرفته در گروه علوم قرآنی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است که از سوی انتشارات پژوهشگاه منتشر و در غرفه پژوهشگاه در معرض نمایش و فروش قرار گرفته است.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 7 مردادماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران گشایش یافته است و تا 4 شهریورماه همه روزه از ساعت 15 تا 24 ادامه خواهد داشت.

همچنین غرفه انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش نشر مکتوب، غرفه شماره 225 واقع شده است و تا پایان مدت برگزاری نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

 

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :