آزمون کتبی مصاحبه علمی داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد

۲۴ خرداد ۱۳۹۰ | ۲۱:۳۹ کد : ۲۵۵۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۴۸۷

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، با اعلام این خبر افزود: پذیرش دانشجو در دوره‌های دکتری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به صورت نیمه متمرکز بوده و اسامی پذیرفته شدگان پس از آزمون کتبی و مصاحبه در موعد مقرر به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین دکتر سیدمحمود طیب حسینی گفت: مصاحبه علمی در دو بخش کتبی و شفاهی انجام می‌گیرد. در بخش آزمون کتبی که در روز سه شنبه 24 خردادماه 1390 برگزار شد 33 داوطلب معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کردند. این آزمون در دو نوبت صبح و عصر و بر اساس مواد درسی اعلام شده در دفترچه راهنمای سازمان سنجش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین طیب حسینی در ادامه بیان کرد: با اعلام نتایج این آزمون، تا سه برابر ظرفیت پذیرش از میان کسانی که بیشترین نمره را کسب کنند (مشروط به کسب نمره حد نصاب) برای انجام مصاحبه دعوت خواهند شد و از میان آنان حداکثر 6 دانشجو پذیرفته خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد که نتایج این آزمون ظرف مدت 10 روز از تاریخ برگزاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به آدرس www.rihu.ac.ir  اعلام شود.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :