نمایشگاه آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۲۱:۲۳ کد : ۲۵۵۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۴۶۳

به گزارش واحد خبر روابط عمومی، انتشارات پژوهشگاه حوزه و  دانشگاه با برپایی نمایشگاهی از کتاب‌ها و نشریات علمی پژوهشگاه در دانشگاه اصفهان، ضمن معرفی هرچه بیشتر پژوهشگاه به دانشجویان، به عرضه جدیدترین کتب منتشره می‌پردازد.

در این نمایشگاه بیش از 120 عنوان کتاب با رویکرد بومی و اسلامی به علوم انسانی و در قلمرو «علم دینی» عرضه خواهد شد که توسط محققان و پژوهشگران پژوهشگاه تالیف شده است.

موضوع کتاب‌های انتشارات پژوهشگاه اقتصاد، تاریخ، حقوق، فلسفه علوم انسانی، فلسفه و کلام، روان‌شناسی، علوم‌تربیتی، علوم‌اجتماعی، علوم‌سیاسی، مدیریت و علوم‌قرآنی می‌باشد که اطلاعات بیشتر پیرامون این آثار در سایت اینترنتی پژوهشگاه به آدرس www.rihu.ac.ir قابل دسترسی است.

همچنین 5 نشریه علمی منتشر شده از سوی پژوهشگاه شامل: فصلنامه علمی- پژوهشی روش‌شناسی علوم انسانی، دوفصلنامه علمی- تخصصی مطالعات اسلام و روان‌شناسی، دوفصلنامه علمی- پژوهشی جستارهای اقتصادی، دوفصلنامه علمی- تخصصی اسلام و علوم اجتماعی و دوفصلنامه علمی-پژوهشی تربیت اسلامی نیز در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

نمایشگاه یادشده از روز یکشنبه اول خردادماه 1390 تا سه شنبه سوم این ماه، جنب مسجد دانشگاه اصفهان برگزار شده و همه روزه صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از 15 تا 18 پذیرای دانشجویان دانشگاه خواهد بود.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :