همکاری های علمی و پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با کمیسیون مطالعات اسلامی مجمع تشخیص مصلحت نظام گسترش می‌یابد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۲۰:۵۷ کد : ۲۵۵۳۶ اخبار
تعداد بازدید:۵۵۳

مسئولان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و کمیسیون مطالعات اسلامی مجمع تشخیص مصلحت نظام طی نشست مشترکی راهکارهای توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی دوجانبه را بررسی کردند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حکیمیانمعاون پژوهش، آموزش و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه طی سخنانی اهداف و اهم برنامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشگاه را تشریح کرده و گسترش تعاملات پژوهشی و آموزشی با مراکز داخل و خارج را یکی از مهم ترین اهداف پژوهشگاه دانست.

سپس دکتر لطفی رئیس کمیسیون مطالعات اسلامی مجمع تشخیص مصلحت نظام به معرفی ساختار کمیته‌های مجمع و اهداف و وظایف آن پرداخت.

انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری، ارسال فهرست آثار، نشست های علمی تخصصی و طرح‌های پژوهشی پژوهشگاه به کمیسیون و ارسال بسته سیاست های کلی نظام از سوی کمیسیون به پژوهشگاه از جمله مهم‌ترین توافقاتی است که طرفین در این نشست بدان دست یافتند.

همچنین بر اساس تصمیم حاضران در نشست یادشده مقرر شد تا کمیسیون پس از دریافت و بررسی کتاب‌ها و طرح های پژوهشی پژوهشگاه، موارد انتخابی خود را به اطلاع پژوهشگاه برساند تا در قالب قراردادهایی به اجرا درآمده و گزارش طرح با عنوان گزارش نهایی طرح‌های راهبردی، از سوی پژوهشگاه تدوین گردد.

حضور دکتر لطفی رئیس کمیسیون مطالعات اسلامی مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از جلسات شورای پژوهش پژوهشگاه و ارائه گزارش از فعالیت‌های نهاد متبوع خود از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این نشست بود.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :