پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه اصفهان تعاملات علمی- پژوهشی دوجانبه را گسترش خواهند داد

۲۵ اسفند ۱۳۸۹ | ۱۳:۴۶ کد : ۲۵۵۶۹ اخبار
تعداد بازدید:۵۴۹

مسئولان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه اصفهان طی نشست مشترکی راهکارهای توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی مشترک را بررسی کردند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این نشست هر یک از طرفین بر ضرورت شناخت زمینه‌ها و ظرفیت‌های مشترک همکاری‌، تاکید کردند.

پس از آن با توجه به رشته‌های موجود در دانشگاه اصفهان در حوزه علوم انسانی، گروه‌های جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، اقتصاد، علوم تربیتی و تاریخ اسلام از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دارای ظرفیت بالقوه جهت همکاری مشترک شناخته شده و ایجاد تعاملات و فعالیت‌های میان آن‌ها و دانشگاه اصفهان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

تاسیس پژوهشگاه مجازی در زمینه علوم انسانی، برگزاری نمایشگاه آثار پژوهشگاه در دانشگاه اصفهان و راه اندازی رشته های جدید و تأمین منابع درسی از سوی پژوهشگاه در دانشکده معارف اهل بیت(س) دانشگاه اصفهان از جمله مهم ترین محورهای همکاری دو مرکز هستند.

همچنین طرفین پیرامون تبادل تجربیات و همکاری پژوهشگاه با دانشگاه اصفهان در زمینه تعاملات علمی و پژوهشی بین المللی، استفاده پژوهشگاه از امکانات برگزاری ویدئو کنفرانس دانشگاه، برگزاری مشترک نشست های علمی- تخصصی و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی دو طرف در زمینه پژوهش و آموزش، به توافقاتی دست یافتند.

 

 

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :