تعاملات علمی- پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه پیام نور مرکز گسترش می‌یابد

۲۱ اسفند ۱۳۸۹ | ۱۴:۰۶ کد : ۲۵۵۷۰ اخبار
تعداد بازدید:۴۵۸

مسئولان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه پیام نور طی نشست مشترکی راهکارهای اجرای مفاد تفاهم‌نامه همکاری میان دو مرکز را بررسی کردند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه، در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین دکترحکیمیان معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری به نمایندگی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر نجات بخش مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی و دکتر خسروبیگی رئیس دانشکده هنر و رسانه به نمایندگی از دانشگاه پیام نور جهت عملیاتی نمودن مفاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری، انتخاب شدند.

از جمله مهم‌ترین محورهای همکاری، معرفی اعضای هیأت علمی پژوهشگاه به دانشگاه جهت تبادل اساتید و استفاده از ظرفیت‌ نیروی انسانی، تعیین اولویت‌های پژوهشی و آموزشی دانشگاه و معرفی به پژوهشگاه و تدوین متون درسی دانشگاه توسط پژوهشگاه با استفاده از آثار موجود، است.

  تعریف رشته‌ها و سرفصل‌های آموزشی جدید در پژوهشگاه و ارائه آن‌ها به دانشگاه و بررسی راهکارهای تبدیل آثار پژوهشگاه به متون درسی دانشگاه سایر محورهای همکاری پژوهشگاه و دانشگاه پیام نور مرکز هستند که در این نشست پیرامون اجرایی شدن آن‌ها بحث و تبادل نظر شد.

همچنین به منظور عرضه آثار علوم انسانی و اجتماعی با رویکرد اسلامی برای مخاطبان غیرفارسی زبان، پژوهشگاه پیشنهاد ارائه آثار ترجمه شده را برای استفاده در شعب بین‌المللی دانشگاه مطرح نمود که مقرر شد در نشست دیگری میان واحد همکاری های بین‌المللی دو مرکز، مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان این نشست نیز مقرر شد با توجه به قوانین چاپ و نشر دانشگاه، نشست مشترکی میان انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه پیام نور برگزار و راهکارهای رفع موانع و استفاده از ظرفیت چاپ مشترک آثار، جهت ارائه در دوره‌های آموزشی دانشگاه بررسی شود.

 

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :