شصت‌ و سومین شماره فصلنامه علمی- پژوهشی «روش شناسی علوم انسانی» منتشر شد

۰۸ اسفند ۱۳۸۹ | ۱۳:۱۹ کد : ۲۵۵۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۵۷۴

به گزارش واحد خبر روابط عمومی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه شصت‌ و سومین شماره فصلنامه علمی- پژوهشی «روش‌شناسی علوم انسانی» را منتشر ساخت.

مقالات منتشر شده در این شماره عبارتند از:

«روش‌شناسی علوم اجتماعی در اسلام با نگاهی به دیدگاه چودهاری» نوشته دکتر محمدتقی ایمان و احمد کلاته ساداتی، «رهیافت بومی‏سازی علوم انسانی»به قلم دکتر ابراهیم برزگر، «تبیینی از پیوند ساختار قدرت و تحولات اندیشه اقتصادی» نوشته دکتر محمود متوسلی، حمید پاداش، علی نیکونسبتی و علی رستمیان، «درنگی در معناشناسی و ماهیت‌شناسی تحلیلی واژه «پارادایم» نوشته دکتر سید حمیدرضا حسنی و دکتر مهدی علی‌پور، «تبیین فرمول‌های خوانایی  روشی اساسی در تحلیل محتوای کتاب‌های درسی»از دکتر رضا جعفری هرندی و دکتر سید ابراهیم میرشاه‌جعفری، «دیرینه‌شناسی؛ راهبردی کیفی در تحقیقات علوم انسانی» نوشته دکتر صغری دژگاهی، «تبیین الگویی برای تعیین اولویت‌های پژوهش و فناوری» نوشته مصطفی تقوی، مهدی پاکزاد و محسن محقق.

گفتنی است مجله علمی- پژوهشی «روش‌شناسی علوم انسانی» به مدیر مسئولی علیرضا اعرافی به صورت فصلنامه از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با این مجله به پایگاه اینترنتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به آدرس www.rihu.ac.ir مراجعه و یا برای ارتباط با دفتر نشریه با شماره تلفن 2111275-0251 تماس بگیرند.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :