نشست علمی تخصصی «تأملات سیاستی در علم اسلامی» برگزار خواهد شد

۲۴ بهمن ۱۳۸۹ | ۱۳:۴۱ کد : ۲۵۵۹۱ اخبار
تعداد بازدید:۵۰۱
گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اولین نشست از سلسله نشست‌های تحول در علوم انسانی را با عنوان «تأملات سیاستی در علم اسلامی» برگزار می کند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، اولین نشست از سلسله نشست های تحول در علوم انسانی به منظور تأملات کلان سیاستی در خصوص شکل‌گیری رهیافت علم اسلامی در حیطه دانش و فناوری، با سخنرانی دکترمصطفی تقوی مدیر گروه سیاست علم و فناوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می‌شود که دبیر آن نیز حجت الاسلام‌والمسلمین دکترسیدحمیدرضاحسنی مدیر گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خواهد بود.
تبیین مفهوم سیاست‌گذاری و امکان‌سنجی وجود نوع اسلامی آن، شناخت اقتضائات و ویژگی‌های سیاست‌گذاری در عرصه دانش و فناوری دینی‌گرا، بررسی و شناخت طرح‌ها و فرایندهای لازم برای شکل‌گیری رهیافت علم اسلامی دانش و فناوری از جمله مهم ترین محورهای این نشست خواهد بود.
نشست علمی تخصصی «تأملات سیاستی در علم اسلامی» ساعت 15 روز چهارشنبه 27/11/89 در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به آدرس قم، شهرک پردیسان، بلوار دانشگاه، جنب دانشگاه آزاد اسلامی، برگزار خواهد شد و حضور تمامی علاقه‌مندان، اساتید، دانشجویان و طلاب در آن آزاد است.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :