نشست علمی- تخصصی «فعالان اخلاق کاربردی، با رویکرد سازمان و مدیریت» برگزار شد

۲۳ آذر ۱۳۸۹ | ۱۰:۰۳ کد : ۲۵۶۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۵۱۵
گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری مرکز مطالعات راهبردی شورای عالی انقلاب فرهنگی و انجمن مدیریت رفتار سازمانی ایران نشست علمی- تخصصی «فعالان اخلاق کاربردی، با رویکرد سازمان و مدیریت» را برگزار کرد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  این نشست با هدف ایجاد ارتباط و  فراهم آوردن زمینه‌ای مناسب برای عرضه فعالیت های انجام گرفته و ارائه نیازهای علمی- پژ‍وهشی و تجمیع توان ملی در این عرصه، برگزار شد و طی آن ضرورت‌های نهادینه‌سازی اخلاق در سازمان‌ و مدیریت، راهکارها و عوامل تقویت‌کننده و آسیب‌های آن و نیز اهم فعالیت‌های صورت گرفته از سوی برخی از نهادهای فعال در این موضوع، بررسی و ارائه شد.
دکتر حسن عابدی جعفری و ابولفضل گائینی و امیر حسین‌زاده از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، شجاعی از مرکز اخلاق حرفه‌ای دانشگاه تهران، دکتر پارسا‌پور از مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه تهران، دکترعباسی معاونت پژوهشی مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پرشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد تقی اسلامی از گروه اخلاق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و حجت الاسلام‌والمسلمین حسین‌زاده گروه اخلاق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به بیان نظرات و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات خود در زمینه اخلاق حرفه ای در مدیریت و سازمان پرداختند.
از جمله مهم‌ترین نتایج این نشست، همفکری و تبادل نظر برای تشکیل کنفرانس ملی اخلاق مدیریت و سازمان و تهیه مقدمات و تمهیدات طرح پورتال اخلاق سازمان و مدیریت بود.  
گفتنی است انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز نمایشگاهی از آثار پژوهشگاه را در طول برگزاری این نشست برپا ساخته بود که با استقبال شرکت کنندگان روبه‌رو شد.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :