کتاب «پرسمان عصمت، شرحی بر آیه تطهیر» منتشر شد

۰۷ مهر ۱۳۸۹ | ۰۹:۰۰ کد : ۲۵۶۶۴ اخبار
تعداد بازدید:۶۲۱
گروه قرآن‌پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری مرکز فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، کتاب «پرسمان عصمت، شرحی بر آیه تطهیر» را با هدف پاسخگویی به برخی از شبهات و سوالات موجود پیرامون آیه تطهیر، به قلم حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر بابایی منتشر کرد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در این کتاب به عصمت اهل‌بیت پیامبر گرامی اسلام(ص) به عنوان یکی از معـارف مهم قـرآن که اعتقـاد به آن نقش برجسـته و فـراگیری در هدایت و سـعادت انسان دارد، پرداخته شده است که در آیه تطهیر بیان گردیده است.
مولف کتاب شبهه افکنی‌های برخی مخالفان را موجب غبار آلود شـدن فضای فهم مفاد این آیـه شریفه و طرح پرسش‌هـایی پیرامـون آن دانسته و با تالیف کتاب یادشده، در ارائه تفسیری روان و روشن از آیه تطهیر و پاسخ به این ابهامات و پرسش‌ها، تلاش کرده است.
این کتـاب در یک مقدمه و شش فصل برای رفع غبار از فضای فهم آیه به پنجاه و هشت پرسش، پاسخ مستدل داده و دلالت آیـه را بر ابعـاد گسترده عصمت پیامبر(ص) و اهل‌بیت آن بزرگوار تبیین کرده است.
نخستین چاپ کتاب پرسمان عصمت، شرحی بر آیه تطهیر، در 155 صفحه و با قیمت 1900 تومان، از انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری مرکز فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده است.
 
 
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :