نشست مشترک مسئولان اداره کل تربیت بدنی استان قم و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد

۰۱ شهریور ۱۳۸۹ | ۱۰:۲۲ کد : ۲۵۶۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۴۵۱

 

مدیر کل و دو تن از معاونان اداره کل تربیت بدنی استان قم طی بازدید از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نشستی مشترک با مسئولان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه حضور یافتند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در ابتدای این نشست رئیس روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن معرفی کامل پژوهشگاه، توضیحاتی پیرامون روند فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی پژوهشگاه ارائه کرد.
سپس قائم مقام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه طی سخنانی پویایی و نشاط جسمی وعلمی در این مجموعه را نیازمند گسترش تعامل با اداره تربیت بدنی و متولیان ورزش استان دانست.
حجت الاسلام‌والمسلمین دکتر آذربایجانی با اشاره به نیازهای ورزشی و سلامت‌افزایی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همکاری متقابل با اداره کل تربیت بدنی استان را مهم و قابل توجه ارزیابی کرد و خواستار مشارکت این اداره کل در ساخت و تجهیز امکانات ورزشی پژوهشگاه شد.
مدیرکل تربیت بدنی استان قم در ادامه، توسعه ورزش همگانی را یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های دستگاه ورزش استان دانسته و ورزش قهرمانی را قله‌ای برخاسته از ورزش همگانی عنوان کرد.
جهان‌بینی در ادامه، میزان متوسط سرانه ورزشی در استان را 70 سانتیمتر مربع برای هر فرد اعلام کرد که شامل فضاهای دولتی، سازمانی و بخش خصوصی است.
وی همچنین از برگزاری کنگره ارتقای فرهنگ دینی در ورزش با همکاری حوزه علمیه قم در    آینده ای نزدیک خبر داد و خواستار همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در برگزاری این گنکره شد، ایشان همچنین برگزاری این کنگره را گامی مهم  برای نهادینه‌سازی فرهنگ دینی در ورزش دانست.
مدیرکل تربیت بدنی استان قم با تاکید بر لزوم اختصاص یک درصد از بودجه سازمان ها و نهادهای دولتی به امر ورزش کارکنان، آمادگی اداره کل تربیت بدنی را برای حمایت از سازمان‌ها، از جمله پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در راه‌اندازی و تجهیز فضاهای ورزشی را اعلام داشت.
معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز در این نشست با اشاره به اینکه این پژوهشگاه تنها نهاد پژوهشی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری در استان به شمار می‌رود، ضرورت توجه بیشتر به برخورداری اعضای هیات علمی، دانشجویان و خانواده‌های کارکنان از امکانات ورزشی و رفاهی را یادآور شد.
در پایان طرفین بر گسترش همکاری‌های متقابل و لزوم انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری تاکید کردند.
 
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :