همکاری‌های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز آموزش مدیریت دولتی افزایش خواهد یافت

۲۹ تیر ۱۳۸۹ | ۱۴:۲۵ کد : ۲۵۶۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۷۶
رئیس و معاونان مرکز آموزش مدیریت دولتی ضمن بازدید از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  و شرکت در نشست مشترکی با مسئولان پژوهشگاه، راه‌های افزایش تعامل و همکاری های دوجانبه را بررسی کردند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر مهدوی رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی با اشاره به سابقه 50ساله این مرکز در کشور گفت: برقراری پیوند محکم میان این مرکز به عنوان یک موسسه آموزشی و پژوهشی وابسته به دولت و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه راه مناسبی برای ورود اندیشه‌ها و افکار دینی به بدنه اجرایی است.
وی افزود: نظام آموزشی کارکنان دولت در این مرکز به عنوان پلی برای وصل کردن حوزه علم و عمل به شمار می‌رود و پیوند مرکز با پژوهشگاه حوزه و دانشگاه باعث بهره‌گیری هرچه بیشتر از اساتید حوزه و دانشگاه و ورود ارزش‌های دینی به عرصه آموزش و پژوهش است.
در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر آذربایجانی قائم مقام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با تاکید بر وجود ظرفیت مناسب در دو مرکز، لزوم گسترش همکاری های دوجانبه در عرصه آموزش و پژوهش را یادآور شد.
وی با اشاره به فراهم‌آمدن زیرساخت‌های لازم برای اسلامی‌سازی علوم انسانی در پژوهشگاه، بر ضرورت انعقاد تفاهم نامه میان طرفین، همکاری در زمینه های آموزشی و پژوهشی و نیز نیازسنجی در نظام مدیریتی کشور برای کاربردی کردن آموزش‌ها و پژوهش‌ها تاکید کرد.
در پایان این نشست طرفین برای انعقاد تفاهم نامه همکاری و گسترش تعاملات به توافق دست یافتند.
 
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :