همایش علمی نقش فرهنگ سازی دینی در راتقای امنیت اجتماعی ، قم، آبان 1389

۲۶ تیر ۱۳۸۹ | ۱۰:۵۳ کد : ۲۵۶۸۹ اخبار
تعداد بازدید:۵۰۲

دفتر تحقیقات کاربردی پلیس استان قم با مشارکت دانشگاه پیام نور و همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سایر موسسات پژوهشی، همایش علمی نقش فرهنگ سازی دینی در ارتقای امنیت اجتماعی را برگزار می کند.
موضوعات و محورهای این همایش شامل پیشگیری از جرم با تاکید بر آموزه‌های دینی، بررسی زمینه‌های جامعه‌شناختی و روان‌شناختی و قومی کجروی، مهارت‌های زندگی و ارتقاء امنیت اجتماعی، نقش نهادهای اجتماعی در خانواده، آموزش و پرورش در ارتقاء سطح امنیت اجتماعی، گروه‌های مرجع و امنیت اجتماعی، مشارکت مطلوب روحانیت و مردم در ارتقاء امنیت اجتماعی، بررسی نقش آموزه‌های دینی در پیشگیری از اعتیاد و بدحجابی و جنبش‌های نوپدید دینی و امنیت اجتماعی می‌باشد.

بر پایه این گزارش، علاقه‌مندان تا 15 شهریور فرصت دارند، چکیده مقالات و تا 5 مهرماه  اصل مقالات خود را در یکی از محورهای فوق به دبیرخانه همایش به نشانی قم، خیابان 19 دی، نرسیده به میدان جهاد، بین کوچه 46 و 48 طبقه فوقانی دفتر تحقیقات کاربردی ارسال کنند.

مقالات باید مستند به منابع معتبر بوده و به شیوه علمی نگارش و حداکثر در 25 صفحه  تایپ و به همراه CD ارسال شود،‌ همچنین چکیده مقالات باید حداکثر در 300 کلمه در یک صفحه  A4 به دبیرخانه ارسال گردد.

پژوهشگران برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن  7722042- 2182799- 0251 تماس و پست الکترونیکی dchqom@yahoo.com مکاتبه نمایند.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :