شصت‌و یکمین شماره فصلنامه علمی- پژوهشی «روش شناسی علوم انسانی» در 192 صفحه منتشر شد

۰۹ خرداد ۱۳۸۹ | ۰۹:۳۲ کد : ۲۵۷۰۶ اخبار
تعداد بازدید:۴۳۵
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، این فصلنامه در جدیدترین شماره خود در مقاله‌ای به قلم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن آقا نظری به بررسی روش‌شناسی آیت‌الله شهید محمد باقر صدر درباره شکل‌گیری علم اقتصاد اسلامی پرداخته است.
«جامعه‌شناسی اسلامی، به سوی یک پارادایم» ، « بررسی ضرورت و نحوه به‌کارگیری و رویکرد تلفیقی در اصلاح نظام آموزشی علوم انسانی»، « مکانیسم‌ها و جامعه‌شناسی» و « اخلاق، استعاره و بازی» برخی از عناوین مقالات شماره اخیر فصلنامه « روش‌شناسی علوم انسانی» است.
همچنین در صفحات پایانی این شماره، فهرست مقالات فصلنامه «روش‌شناسی علوم انسانی» از شماره 47 تا شماره 60 آمده است که برای دستیابی علاقه‌مندان به مطالب شماره‌های قبلی این مجله مفید خواهد بود.
گفتنی است مجله علمی- پژوهشی «روش‌شناسی علوم انسانی» به مدیر مسئولی علیرضا اعرافی به صورت فصلنامه از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با این مجله به پایگاه اینترنتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به آدرس www.rihu.ac.ir مراجعه و یا برای ارتباط با دفتر نشریه با شماره تلفن 2936670-0251 تماس بگیرند.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :