اولین نشست شورای مدیران روابط عمومی پژوهشگاه ها و مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد

۰۴ خرداد ۱۳۸۹ | ۱۴:۳۵ کد : ۲۵۷۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۵
مدیران روابط عمومی پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گردهم آمدند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، این نشست با حضور حجت الاسلام‌والمسلمین دکتر آذربایجانی قائم مقام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، محسن ضرغام، معاون مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، و مدیران روابط عمومی پژوهشگاه ها و مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دفتر تهران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست قائم‌مقام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن تشریح اهمیت و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان، ضرورت توجه مدیران به وظیفه اصلی روابط عمومی در ایجاد ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی و نیز نقش آن در ارزیابی و تغییر نگرش‌های داخلی و خارجی پیرامون سازمان، را یادآور شد.
سپس مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه طی سخنانی از تدوین ساختار جدید روابط عمومی‌های پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی خبر داد و تخصص‌گرایی را از جمله مهم‌ترین ویژ‌گی‌های آن دانست.
محمدحسین کاظمی‌زاده دستورات این نشست را بررسی برنامه‌ روابط عمومی‌ها در سال 1389، بحث پیرامون برگزاری جشنواره تقدیر از خبرنگاران برتر حوزه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و روابط‌عمومی‌های برتر و بررسی و ارزیابی ساختار جدید روابط‌عمومی در مراکز پژوهشی ذکر کرد.
در ادامه مدیران روابط عمومی هریک از پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ضمن تشریح ساختار و وضعیت فعلی روابط عمومی، به تبادل نظر و بررسی دستورات جلسه و بیان انتقادات و پیشنهادات خود پیرامون ساختار جدید پرداختند که معاون مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری و مدیر رابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌ سازمان‌های وابسته به این وزارت‌خانه توضیحاتی را در این‌باره ارائه نمودند.
در این نشست مواردی از جمله اختصاص 2در هزار از بودجه جاری مراکز به روابط عمومی، تشکیل بانک اطلاعاتی آیین‌نامه‌های روابط عمومی هر یک از مراکز، لینک کردن آدرس سایت مراکز در پورتال های اطلاع‌رسانی یکدیگر و تشکیل جلسات شورا به طور منظم و هر فصل یک‌بار، به تصویب حاضران رسید.
 
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :