انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد یافت

۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ | ۱۳:۱۳ کد : ۲۵۷۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۷۰۰

انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با عرضه بیش از یکصد وپنجاه عنوان کتاب در قلمرو علم‌دینی و رویکرد بومی و اسلامی به علوم انسانی، در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.
سرپرست اداره چاپ و انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه، ضمن بیان این مطلب، گفت: آثار عرضه شده از سوی انتشارات با رویکرد بومی و اسلامی به علوم انسانی و در قلمرو «علم دینی» است که توسط محققان وپژوهشگران پژوهشگاه تالیف شده است.
حسن سلطانی با اشاره به تولید و توسعه علم‌دینی و بازنگری در علوم انسانی با رویکرد اسلامی به عنوان رسالت اصلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، چاپ و انتشار نتایج تحقیق و پژوهش در این زمینه را از مهم‌ترین بخش‌های روند تولید علم‌دینی دانست.
وی موضوع کتاب‌های منتشره در انتشارات پژوهشگاه را اقتصاد، تاریخ، حقوق، فلسفه علوم انسانی، فلسفه و کلام، روان‌شناسی، علوم‌تربیتی، علوم‌اجتماعی، علوم‌سیاسی، مدیریت و علوم‌قرآنی نام برد.
سلطانی با اشاره به چاپ و انتشار 24 عنوان کتاب جدید و20 شماره از نشریات علمی- تخصصی وعلمی- پژوهشی در فاصله نمایشگاه سال گذشته تا نمایشگاه امسال افزود: علاوه بر این تعداد، در یک سال گذشته بالغ بر 31 عنوان کتاب تجدید چاپ شده‌اند که در این نمایشگاه عرضه وارائه خواهند شد.
وی اطلاعات بیشتر پیرامون این آثار را در سایت اینترنتی پژوهشگاه به آدرس www.rihu.ac.ir قابل دسترسی دانست و از اساتید ،محققان ، طلاب ودانشجویان حوزه ودانشگاه جهت بازدید از غرفه انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، واقع در بخش ناشران دانشگاهی بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سالن 16 غرفه 33 دعوت کرد.
این مقام مسئول پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته از رشد کمی و کیفی قابل قبولی برخوردار بوده و حضور ناشران مطرح داخلی و خارجی باعث رونق هرچه بیشتر آن و دسترسی علاقه‌مندان به کتاب‌های روز ایران و جهان باشد.
بیست وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عصر سه شنبه 14 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور رئیس جمهور وجمعی از مسئولان فرهنگی و کشوری در محل مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) تهران گشایش یافته و تا 25 این ماه ادامه خواهد داشت.
 
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :