سه اثر از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیست و هفتمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده شناخته شدند

۲۰ بهمن ۱۳۸۸ | ۱۲:۰۸ کد : ۲۵۷۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۷
در بیست و هفتمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران دو اثر از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان اثر برگزیده و یک اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مراسم اهدای جوایز بیست و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و هفدهمین جایزه جهانی کتاب سال در تالار وحدت تهران برگزار شد.
در این مراسم دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری، دکتر غلامعلی حداد عادل، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، دکتر سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر محسن پرویز، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیران فرهنگی و اهالی قلم و همچنین نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی حضور داشتند.
دبیرخانه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، در حوزه اخلاق کتاب «آرای دانشمندان مسلمان در تعلیم و تربیت و مبانی آن» تالیف حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمدبهشتی و در حوزه جامعه‌شناسی کتاب «مبانی رویکرد اجتماعی به حقوق» تالیف دکتر عبدالرضا علیزاده به عنوان آثار برگزیده و کتاب «روان‌شناسی و تبلیغات» اثر حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد کاویانی به عنوان اثر شایسته تقدیر اعلام کرد.
در بیست وهفتمین دوره از جایزه کتاب سال از میان 18487 اثری که پس از فراخوان به دبیرخانه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران رسید، در مرحله اول 18155 حذف و مابقی یعنی 1314 اثر به مرحله دوم را یافتند.
در هفدهمین دوره جایزه جهانی کتاب سال نیز، کتاب‌هایی به ۳۰ زبان داوری و بررسی شدند و ۱۹ اثر به عنوان آثار برگزیده از کشورهای مختلف در دو حوزه مطالعات ایرانی و اسلامی جوایز خود را دریافت کردند.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :