پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری حضور یافت

۲۳ آذر ۱۳۸۸ | ۱۳:۱۴ کد : ۲۵۷۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۶۱
همزمان با هفته پژوهش، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با ارائه تمامی آثار و منتشرات خود در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور حضوری پررنگ و جدی یافت.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه این نمایشگاه 22 آذر با حضور وزرای علوم،تحقیقات و فناوری و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاون پژوهشی وفناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) گشایش یافت.
دکتر محمد مهدی نژاد، معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، در مراسم افتتاح نمایشگاه سخن می‌گفت، اظهار کرد: در این نمایشگاه سطح تماس بیشتری بین عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان تحقیقات به وجود می‌آید.
معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در 14 هزار متر مربع زیربنا برگزار می‌شود که در آن 42وزارتخانه و موسسات زیر مجموع آنها، 68 دانشگاه و مرکز پژوهشی، 150 نشریه علمی، 26 پارک علم و فناوری، 80 انجمن علمی، 113 قطب علمی، 30 شرکت نمایندگی خارجی و 15 شرکت سازنده تجهیزات داخلی حضور دارند. هم چنین 26ناشر بین المللی، 32 ناشر داخلی و 20 پایگاه علمی دستاوردهای خود را دراین نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.
گفتنی است این نمایشگاه تا 26 این ماه همه روزه از ساعت 9 الی 18 برای بازدید عموم دایر می‌باشد.
 
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :