نشست مشترک مسئولان بنیاد تخصصی نهج‌البلاغه و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.

۰۲ آبان ۱۳۸۸ | ۱۰:۵۰ کد : ۲۵۷۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۴۰۰
آیت‌الله‌سیدجمال‌الدین دین‌پرور، رئیس بنیاد تخصصی نهج‌البلاغه طی بازدید از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در نشست مشترکی با مسئولان پژوهشگاه به بررسی راه‌های گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی و پژوهشی میان دو مرکز پرداخت.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، قائم‌مقام پژوهشگاه در ابتدای این نشست ضمن بیان تاریخچه تاسیس و معرفی اجمالی پژوهشگاه،‌ گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام شده را ارائه نمود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌دکتر آذربایجانی، تهیه متون و منابع درسی رشته‌های علوم انسانی با رویکرد دینی را یکی از اهداف مهم پژوهشگاه دانسته و با اشاره به ظرفیت‌های دو نهاد در زمینه پژوهش و آموزش، بر لزوم گسترش همکاری و انجام طرح‌های تحقیقاتی مشترک و انتشار آن‌ها  جهت تقلیل هزینه‌ها و جلوگیری از کار موازی تاکید کرد.
رئیس بنیاد تخصصی نهج‌البلاغه در ادامه با بیان برخی از اهداف این بنیاد با استقبال از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دو طرف، انجام پروژه‌های مشترک را گامی موثر در پیشرفت و تعالی اهداف یادشده دانست.
در پایان هر یک از طرفین با تاکید بر لزوم انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری، خواستار تبادل تجربیات در زمینه پژوهش و آموزش شدند.
آیت‌الله‌سیدجمال‌الدین دین‌پرور همچنین به بازدید از کتابخانه و سایر بخش‌های پژوهشی پرداخته و در جریان برگزاری دوره های آموزشی و روند تحقیق و پژوهش در پژوهشگاه قرار گرفت.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :