پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور یافت.

۰۵ شهریور ۱۳۸۸ | ۱۲:۲۳ کد : ۲۵۸۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۷۳
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با ارائه بیش از 100 عنوان کتاب در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در این نمایشگاه آخرین آثار منتشره پژوهشگاه  و به ویژه آثار مرتبط با علوم و معارف قرآنی به جامعه قرآنی کشور عرضه شده است.
جلد اول کتاب «تاریخ تفسیر قرآن» از علی اکبر بابایی،‌ «چندمعنایی در قرآن کریم» از سیدمحمود طیب حسینی، «حمل قرآن کریم» از ابولفضل‌خوش‌منش، «درسنامه ترجمه قرآن» نوشته سیدمحمدحسن جواهری،‌ «بررسی تطبیقی مبانی تفسیر قرآن در دیدگاه فریقین» اثر فتح‌اله نجارزادگان و کتاب «بررسی تطبیقی تفسیر آیات ولایت در دیدگاه فریقین» از جمله آخرین کتاب‌های قرآنی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه که در این نمایشگاه به معرض نمایش و فروش گذاشته شده‌اند.
 هفدهمین نمایشگاه قرآن کریم با شعار «توسعه مفاهیم قرآنی و خدمات حداکثری» و با مساحت 18 هزار مترمربع در مصلای امام خمینی(ره) در سه بخش شبستان اصلی، شبستان نیم طبقه بالا و زیرزمین از 25 مردادماه تا 23 شهریورماه سال جاری، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 16 تا 24 دایر است، همچنین این نمایشگاه در روزهای تعطیل از ساعت 14 آغاز به‌کار می‌کند.
گفتنی است غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش آثار مکتوب واقع در شبستان اصلی مصلی قرار داشته و پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :