پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

۰۲ شهریور ۱۳۸۸ | ۱۰:۳۶ کد : ۲۵۸۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۳
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه، به منظور گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری منعقد ساختند.

به گزارش واحد خبر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه ضمن گسترش همکاری‌ میان طرفین، بهره‌گیری مطلوب از امکانات و فرصت‌های مشترک و ظرفیت‌های طرفین در آموزش و پژوهش در زمینه رشته‌های علوم قر‌آنی و میان‌رشته ای است.
بر این اساس انجام طرح‌های پژوهشی مورد نیاز دانشگاه از سوی پژوهشگاه و همکاری پژوهشگاه در تدوین متون درسی دانشگاه، حمایت مشترک از تالیف یا ترجمه کتب و مقالات در زمینه علوم و معارف قرآن و چاپ آن‌ها و حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی در زمینه های مرتبط با رسالت‌های دو مرکز، به عنوان محورهای این تفاهم‌نامه در دستور کار طرفین قرار گرفت.
همکاری در برگزاری برنامه‌های علمی- پژوهشی، اعم از سمینارها، همایش ها و نشست‌های علمی، معرفی آثار پژوهشگاه به عنوان منابع درسی در دانشگاه، مشارکت دو مرکز در امور آموزش و تحصیلات تکمیلی و همکاری در معرفی آثار علمی، از جمله محورهای مورد تفاهم پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم است.
دو نهاد یادشده همچنین توافق نمودند تا نحوه اجرا و تعهدات و سایر امور مربوط به این تفاهم‌نامه طی قراردادهای جداگانه ای و با تشکیل کمیته‌های مربوط انجام پذیرد.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :