روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مقام «سومین روابط عمومی برتر» در میان مراکز پژوهشی کشور دست یافت.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۱۱:۲۸ کد : ۲۵۸۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۲
همزمان با برگزاری اولین جشنواره خبرنگاران و روابط عمومی‌های برتر وزارت علوم تحقیقات و فناوری، روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مقام «سومین روابط عمومی برتر» پژوهشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری کشور را کسب کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، اولین دوره این جشنواره، در روزهای 15 و 16 اردیبهشت‌ماه  با شرکت دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و موسسات وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

مراسم اختتامیه جشنواره عصر روز 16 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور دکتر محمدمهدی زاهدی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس سازمان سمت و روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، با تقدیر از برگزیدگان انجام شد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری،در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در سازمان، آن را پشتیبان و آینه تمام‌نمای سازمان معرفی کرده و خواستار توجه بیش از پیش به دغدغه‌ها و تنگناهای این واحد در سازمان‌ها و مراکز متبوع شد.

گفتنی است از جمله معیارهای مورد نظر برای انتخاب روابط عمومی برتر در این جشنواره، ارتباطات، پژوهش و افکار‌سنجی، اطلاع‌رسانی، تبلیغات و مناسبت‌ها، انتشارات،‌ مستندسازی، توانمندسازی، روابط عمومی الکترونیک و ویژگی‌های ساختاری و سازمانی در روابط عمومی بود.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :