زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکترا پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اعلام شد.

۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۱۲:۱۳ کد : ۲۵۸۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۷
به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بنا بر اعلام اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه، داوطلبان شرکت در آزمون دکترا در رشته‌های فلسفه تعلیم و تربیت و مدیریت دولتی، ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در روز جمعه 18 ادریبهشت‌ماه می‌باشند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  بنا بر اعلام اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه، داوطلبان شرکت در آزمون دکترا در رشته‌های فلسفه تعلیم و تربیت و مدیریت دولتی، ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در روز جمعه 18 ادریبهشت‌ماه می‌باشند.
داوطلبان برای دریافت کارت خود بایستی ضمن همراه داشتن اصل کارت ملی در تاریخ یادشده، بین ساعات 9 تا 19 به آدرس: قم، بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 16، ساختمان شماره 2 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مراجعه نمایند.
زمان برگزاری  آزمون روزهای 19 و 20 اردیبهشت‌ماه و محل آن برای تمامی داوطلبان رشته‌های فوق، ساختمان موسسه علوم انسانی جامعه‌المصطفی‌العالمیه، واقع در قم، بلوار محمد امین(ص)، سه راه سالاریه می‌باشد.
داوطلبان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به شماره 2934460 تماس حاصل نمایند.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :