پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با دو پایگاه بین المللی تفاهم نامه همکاری منعقد می‌کنند.

۰۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۱۲:۰۰ کد : ۲۵۹۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۰۱
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در اردیبهشت ماه قرارداد نهایی با SCOPUC و در تابستان قرداد نهایی با ISI را منعقد می کند.

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در اردیبهشت ماه قرارداد نهایی با SCOPUC و در تابستان قرداد نهایی با ISI  را منعقد می کند.
به‌گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نقل از خبرگزاری مهر، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال مذاکره با ISI برای عقد قرارداد میان ISC (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) و این پایگاه اطلاع رسانی علوم و فناوری است. در این زمینه هیئتی از ISI در تابستان به ایران سفر می کنند تا قرارداد نهایی میان این دو پایگاه استنادی منعقد شود.
پیش نویس قطعی قرارداد میان ISC و SCOPUC نیز تهیه شده و به زودی در دیدار مدیر «الزویر» و وزیر علوم که در اواخر اردیبهشت ماه برنامه ریزی شده است، قرارداد نهایی این دو پایگاه نیز به امضا می رسد.
جعفر مهراد رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری پیش از این درباره همکاری با ISI و ISC  گفت: بخشی از این همکاری به برقراری پیوند در سایت ISI به زیر مجموعه های ISC می پردازد و بر این اساس گزارش‌های استنادی نشریات فارسی، نمایه استنادی علوم ایران، طلایه داران علم ایران و پایگاه همایش‌های پر استناد فارسی در سایت ISI قرار گرفته و از طریق موسسه اطلاعات علمی یا ISI در دسترس جهانیان قرار می گیرد.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :